~Dagen min~

Hej och tja bloggen!
Ser ni min nya design? Grymt va?
faktiskt väldigt nöjd! :)
Men Linnea sov över hos mig inatt sommna typ vid 2-3 på natten! ;)
Är sjukt trött och har ont i nacken som satan.
Jag skulle sova här hos Linnea inatt fast mamma och pappa skulle hem från skara idag så jag åker hem idag då!
Just nu är jag sur på en vän som betyder mycket för mig, men asså under sommaren tänkte att jag kunde vara vän med alla. så typ några dagar efter så "bråk". jag brukar ha dåligt samvete att bråka med någon men nu är jag riktigt sur så jag har inte det den här gången.
Imorgon så ska jag kanske åka till Eken (Handbolls tunering) och kolla på Fanny och Thimmy lira lite! ;)
Och så ska jag försöka att vara med någon på söndagen och sova där!
Vi får se!

Sitter på Linneas dator har inte bilder...

Pusshej/ Ehlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bredenberg.blogg.se

Love me or hate me, but I never gonna change me, biatch

RSS 2.0