~Ett prat om midsommaren~

Tjao bloggen!
Nu är jag lite halv sur över mina föräldrar men iaf.
Jo, varje midsommar åker vi till Gröna Lund med familjen. Och jag fick reda på att vi ska åka till en annan familj och vara där? Och jag själv tycker inte det är kul så ja är sur...
Och vi ska sova i husvagnen, det blir väl det ända som blir kul kanske? :(
Jag hade typ längtat efter att åka så ja.
jag längtar tills på Måndag för då ska jag vara med Evelian, kanske ska sova hos mig. Tror jag?
Jusste ! Jag kom på att jag kanske ska fixa lite nagel bilder. Ni vet kategori om Naglar.
Kanske det blir bra! får se
+ Ska lägga ut bild på husvagnen. Fast det regnar nu så får se. kanske senare men klockan är ändå sex så?

Pusshej/ Ehlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bredenberg.blogg.se

Love me or hate me, but I never gonna change me, biatch

RSS 2.0