~Krånlig natt~

Hejsan svjesan blogkeeen! Nej men hej.
Igår så kom ju Evelina och skulle sova hos mig i husvagnen ;)
Blev lite ändrigar eftersom vi var skit rädda att vara där ute själva. Kändes som en gick runt husvagnen fick panik typ... Sett för mycket skräckfilmer.
Men kl typ 10-11 så åkte vi hem till Evelian eftersom vi hade inget att göra här hemma.
Sen åkte vi hem till henne då så kollade vi på film åt lite lite godis sen somna vi! :)
Och just nu så har jag städat husvagnen och du sitter jag här och bloggar ;)
Men hon kommer ringa sen så kanske jag sover hos henne.
Men hon fyller ju år imorgon! MÅSTE köpa present idag då? :o Men om jag sover hos henne så får jag gå upp kl 6 och sjunga typ... Fast värt det!

pusshej/ Ehlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bredenberg.blogg.se

Love me or hate me, but I never gonna change me, biatch

RSS 2.0